Главная » 2015 » Апрель » 15 » Реклама в блогах - важливо бути першим.
11:39 Реклама в блогах - важливо бути першим. |
Нерідко для того, щоб розширити коло клієнтів, компаніям необхідно заявити про свою діяльність за допомогою реклами. Більшості невеликих компаній важко домогтися згадки в ЗМІ, так як бюджети дозволяють лише рекламу в довідниках. Особливо непросто зважитися використовувати способи реклами, які ніхто ще не застосовував у вашій сфері діяльності. Мэхон почав вести блог, в якому розповідав про свою роботу, описуючи нюанси пошиття костюмів і пояснюючи,чому його костюми гідні високої ціни. Він не намагався продавати через блог, а демонстрував професіоналізм і пристрасть в роботі. Перший пост в новому блозі English Сut («Англійська фасон») з'явився в січні 2005 року. До квітня сотні блогерів написали про English Cut і дали на нього посилання. Реклама в блогах привернула увагу до роботи Мэхона і просунула English Cut в пошукових системах. Реклама бізнесу Мэхона будувалася переважно на усних відгуках. Іноді Мэхон їздив у Нью-Йорк на Манхеттен, щоб обслужити невелику групу клієнтів. У кращих випадках доходів від продажів з однієї поїздки вистачало лише на оплату оренди та їжу. Але через два з половиною місяці після появи блогу English Cut, при поїздці в Нью-Йорк Мэхон продав двадцять костюмів і вісім піджаків, що перевищило продажу за весь рік до цього. Крім того, він зустрівся з кількома головними редакторами впливових медіакомпаній. На цих зустрічах його супроводжував професійний консультант Девід Пармет. Влаштувати невеликий PR для English Сut запропонував Маклеод. Він познайомився з Девідом за допомогою блогу. Пармет з радістю погодився, так як йому подобалися костюми з Сэвайл-роу. Крім того в той час він був безробітним. У своєму блозі Маклеод розповів, що Пармет був звільнений за те, що занадто наполегливо пропонував своєму агентству зайнятися послугами, пов'язаними з блогами. Історія Мэхона привернула увагу ЗМІ. У травні 2005 року вона була висвітлена CNN, а у вересні 2005-го блогу English Cut був присвячений розділ в New York Times. Увагу ЗМІ вдалося залучити завдяки блогу, який зробив Мэхона найвідомішим кравцем з Сэвайл-роу. Мэхон став першим кравцем провідним блозі, що, безсумнівно, вплинуло на його популярність. Мэхон зміг вивести «місцеву торгівлю» на глобальний рівень завдяки блогінгу. Тепер у нього є клієнти в багатьох великих містах, які можуть стежити за роботою Мэхона з допомогою його блогу. Демонстрація любові до своєї справи, а не спроби нав'язати» свій товар - невід'ємна частина успіху Мэхона. Його бізнес, як і раніше, ґрунтується на рекомендаціях і відгуках, але отримали глобальний масштаб за допомогою блогів. Реклама, преподносимая у вигляді рекомендацій або рад від блогерів, викликає довіру, а відповідно готує доброчинну грунт для продажу. Якщо ви розумієте переваги такого способу просування, то ми можемо організувати рекламну pr-акцію з допомогою блогів. Подробиці в розділі «Тарифи» і «Приклади». |
Просмотров: 309 | |