Нерідко для того, щоб розширити коло клієнтів, компаніям необхідно заявити про свою діяльність за допомогою реклами. Більшості невеликих компаній важко домогтися згадки в ЗМІ, так як бюджети дозволяють лише рекламу в довідниках. Особливо непросто зважитися використовувати способи реклами, які ніхто ще не застосовував у вашій сфері діяльності.
Томас Мэхон був не просто кравцем, а кравцем з легендарною лондонській вулиці Сэвайл-роу, майстри якої шиють кращі костюми в світі. Коли для його бізнесу настали не найкращі часи, доходів від продажу не вистачало навіть на оренду. У його приятеля Х'ю Маклеода теж були проблеми з фінансами. Колись він був топ-менеджером у сфері рекламного бізнесу, а потім зайнявся створенням карикатур, які висміюють рекламну культуру. Маклеод публікував їх у своєму блозі Gapingvoid («Зяюча порожнеча») і продавав
...
Читать дальше »